OLDTIMER, KAMION, BUSZ ALVÁZ FELÚJÍTÁS, ALVÁZVÉDELEM
FERRARI DINO 246 GT OLDTIMER ALVÁZ FELÚJÍTÁS CINKSZÓRÁS, ALUMÍNIUM FÉMSZÓRÁS TECHNOLÓGIÁVAL
OLDTIMER CHASSIS RENOVAL WITH THERMAL METAL SPRAY TECHNOLOGY:
OLDTIMER CHASSIS RENOVIERUNG MIT THERMISCHER METALSPRITZ TECHNOLOGIE
Társaságunk, az R-Trade Kaputechnika Kft. különösen nagy tapasztalatokkal, referenciákkal rendelkezik magas értéket képviselő
OLDTIMER, VETERÁN GÉPJÁRMŰVEK ALVÁZÁNAK KORRÓZIÓVÉDELMI FELÚJÍTÁSA
területén.
Kontakt: Redele György, redele@gmail.com ; Mobil: +36309360183. Új weboldal www.metalspray.hu további hasznos fémszórás-horganyzás, korrózióvédelem információkért, érdekes projektekért.
Az eljárás során rendkívül precízen (Sa 3-as felleti tisztaság, Ry 50-100 mikron felületi érdesség) megtisztítjuk a felületet, majd az alvázat ALUMÍNIUM FÉM BEVONATTAL látjuk el.
Az alumínium különösen jól teljesítő korrózióvédelmi bevonat kloridos, tengervizes, útszórósós korróziós környezetben.
Ezt követően 2 K-s (két komponensű) epoxi műgyanta alapú alapozóval fedjük be a fém bevonatot.
Megrendelőink általában profi szakemberek, ezért az alváz további üregvédelmi felületkezelését leginkább nem igénylik tőlünk. Általában a magasabb műszaki színvonalú, hosszú korróziós élettartamú bevonatot igénylő, értékesebb megoldást kereső felújítók, oldtimer tulajdonosok közül kerülnek ki. Eljárásunk nem olcsó, de minden relatív: egy 400.000,- GBP értékű Ferrari eladási árához képest nagyon gazdaságos, kedvező a technológiánk.
Az alábbiakban egy Ferrari Dino 246 GT referenciamunkán keresztül bemutatom a TERMIKUS FÉMSZÓRÁS, CINKSZÓRÁS, ALUÍMNIUM FÉMSZÓRÁS technológiát, a munkafolyamatokat, a várható eredményt .
Lássuk a példát: az alábbi fotók mutatják az erősen korrodált, lebontott szerkezeteket, a felújítás közbeni állapotokat és a végeredményt.
A TERMIKUS FÉMSZÓRÁS A LEGOLCSÓBB KORRÓZIÓVÉDELMI TECHNOLÓGIA KORRÓZIÓS ÉLETTARTAM/ KÖLTSÉG KALKULÁCIÓVAL !!
A kész termék egy valódi érték ! Ime:
Az alváz fémszórása alumíniummal:
Az alváz, bontás közben:
Fémszórásra történő előkészítés "homokszórással" történik, azonban a magasabb tisztítóhatás, precízebb előkészítés érekében elektrokorundot ( Al2O3) alkalmazunk szóróanyagként. A fotókon a tisztítási műveletről kapunk információt:
Alváz a szórókamrában.
A fémszórásra előkészített, megfelelően tiszta és érdesített felület közelről:
A precízen előkészített felületet alumínium fém bevonattal látjuk el a korrózió ellen. A fém rétegvastagság 100-300 mikrométer között alakul ki.
A fehérbe hajló szín az alumínium fém bevonat színe.
Az alábbi fotó visszatér a felület előkészítés minőségének bemutatására.
Az következő fotó a kész alumínium bevonatot mutatja:
Majd "pórustömítő" epoxi alapozó. Az alapozó bevonat beszívódik (bediffundál) a fém alumínium bevonat felső rétegeibe, növelve a korróziós élettartmot.
És az Oldtimer felújítással fogalkozó szakember által elvégzett teljeskörű felújítás eredménye, melyben mi is kivettük a részünket: